Uttervin

Uttervin merupakan cecair anti kolestrol yang diperbuat daripada pokok semalu, hasil kajian bertahun-tahun pakar perubatan alternatif India, Prof.Dr. N.K Shanmugam.Beliau telah mengkaji dan merujuk kepada pelbagai jenis kitab perubatan India kuno yang terkenal serata dunia antaranya kitab perubatan Sidha (Agnithee Neer) dan kitab perubatan Ayurvedha (Jala Manjari).Uttevin adalah 100% persedian herba tanpa bahan tiruan dan dadah.Sesuai untuk vegetarian.

Thursday, April 3, 2008

Faedah Mengamalkan Uttervin



APAKAH FAEDAH MENGGUNAKAN UTTERVIN?

Pemendapan kolestrol daripada makanan yang kita makan selama bertahun-tahun mampu menyekat pengaliran darah (blockage) dan merupakan ibu kepada pelbagai jenis penyakit.

Antaranya strok,serangan jantung,darah tinggi,lemah tenaga batin,kencing manis,kegagalan fungsi buah pinggang dan sebagainya.

Dengan Uttervin,kolestrol tersebut mampu dikurangkan sekaligus mengembalikan kesihatan anda kerana perjalanan darah menjadi lancar.

Antara tanda utama paras kolestrol telah menurun ialah rasa lebih bertenaga,lebih sihat dan muda serta lebih berkeyakinan.

Rajah di atas menunjukkan saluran darah di bahagian jantung yang telah tersekat dengan lemak/kolestrol.


1 Comments:

At March 11, 2009 at 11:03 PM , Blogger lennynasir said...

SO NI UBAT SLIM GAK EK

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home